Η Ευτυχία Γιαννάκη παρουσιάζει τις «Αλκυονίδες μέρες»

12.03.2018

σχόλια

Η Ευτυχία Γιαννάκη παρουσιάζει

τις «Αλκυονίδες μέρες» στο Βιβλιοπωλείο Απρόβλεπτο.

Την Παρασκευή 16 Μαρτίου στις 20:30, οι εκδόσεις Ίκαρος και το Βιβλιοπωλείο Απρόβλεπτο σας προσκαλούν στην παρουσίαση του δεύτερου μέρους της «Τριλογίας της Αθήνας» Αλκυονίδες μέρες.

Η Ευτυχία Γιαννάκη θα συνομιλήσει με το κοινό και θα υπογράψει αντίτυπα του βιβλίου της.

Το πρώτο βιβλίο της Τριλογίας, Στο πίσω κάθισμα, απέσπασε το βραβείο Public καλύτερου ελληνικού μυθιστορήματος 2017.

Βιβλιοπωλείο Απρόβλεπτο | Ρήγα Φεραίου 25, Ηλιούπολη 163 43 | Τ. 210 99 40 110

Εξώφυλλο του βιβλίου σε υψηλή ανάλυση

Ηλεκτρονική πρόσκληση της εκδήλωσης

Facebook event για την εκδήλωση

ΕΓΡΑΨΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ

 

“…Οι «Αλκυονίδες μέρες» είναι πολύ καλύτερο βιβλίο από πολλά αστυνομικά της Σκανδιναβίας. Απαντώντας στο ερώτημα του τίτλου αν η ελληνική αστυνομική λογοτεχνία έχει λόγο να χαίρεται με την έκδοση των «Αλκυονίδων ημερών» και τον αστυνόμο Χάρη Κόκκινο απαντούμε με σιγουριά ΝΑΙ.”

Δημήτρης Μαστρογιαννίτης, Athens Voice

 

“…Η «μαύρη τύχη» της μαύρης κοπέλας συναντιέται με τη μαύρη τύχη του λευκού εργάτη, και αυτό είναι που θέλει να τονίσει η Ευτυχία Γιαννάκη: στη ζωή, μα και στη λογοτεχνία, ο θάνατος ενίοτε είναι θέμα συμπτώσεων.”

Φίλιππος Φιλίππου, Το Βήμα

Ακολουθήστε μας!

Οδηγός ιστοσελίδας

Οι προσφορές των εφημερίδων

Κερδίστε το!

Κερδίστε το!

Αρχείο

Δείτε κι αυτά

Ο Λύκος, της Mo Hayder

Ο Λύκος, της Mo Hayder

Ο «Λύκος» είναι το έβδομο βιβλίο της συγγραφέως Mo Hayder, με το οποίο ολοκληρώνεται η σειρά με τις περιπέτειες του επιθεωρητή Τζακ Κάφερι. Αυτή τη φορά, ο Κάφερι δεν καλείται να εξιχνιάσει κάποιο ειδεχθές έγκλημα. Είναι εντελώς βυθισμένος στα προσωπικά του προβλήματα...

Κώστας Καρυωτάκης – Βύρων Λεοντάρης: Δυο αντισυμβατικές ποιητικές φωνές

Κώστας Καρυωτάκης – Βύρων Λεοντάρης: Δυο αντισυμβατικές ποιητικές φωνές

Δυο αντισυμβατικές ποιητικές φωνές Κώστας Καρυωτάκης - Βύρων Λεοντάρης - γράφει η Βάλια Καραμάνου - Ο ρόλος του ποιητή ανέκαθεν διαδραματιζόταν «μέσα» στην εποχή του και στην επικαιρότητα, αλλά ταυτόχρονα μακριά. Ή μάλλον καλύτερα αποστασιοποιημένα από τους αποδέκτες,...

0 σχόλια

0 Σχόλια

Υποβολή σχολίου