Η ιστορία του Hype Μνήσιου και της Ράζας Τάμπουλα

20.05.2017

Bluegirl in the Library by Sungwon (Artist, Illustrator, Fairytale writer)

 

"Οι γυναίκες ποτέ δεν ξεχνούν και οι άνδρες ποτέ δε θυμούνται". Εύστοχο, όταν πρόκειται για τα συνηθισμένα ζευγάρια και την κλισέ γκρίνια τους. Ωστόσο ο Hype (υποκοριστικό του Hyper) κι η Ράζα στόχευαν σε κάτι μοναδικό. Σαν εμάς κανείς. Σαν την αγάπη μας τίποτα. Ύβρεις. Και στις μέρες τους δεν αντιδρούσε πλέον ούτε το δωδεκάθεο να βάλει, κατά πως το 'ξερε παλιά, μια τέλος πάντων τάξη.

Ο Hype διακρινόταν για μιαν εξαιρετική πολυγνωσία. Ήταν η προσωποποίηση του ξερόλα και θυμόταν την παραμικρή λεπτομέρεια για κάθε τι που έμπαινε σε συζήτηση, είτε επρόκειτο για τη σύνθεση της κυβέρνησης της Ινδονησίας μετά το τέλος της αποικιοκρατικής κυριαρχίας  είτε για το ποιος ακριβώς οφείλει να είναι ο χρόνος παρασκευής τής κρέμας βελουτέ, η τελειοποίηση της οποίας αποδίδεται στον μαρκήσιο Λουί ντε Μπεσαμέλ. Και είχε τις περιόδους του: τετραετής περίοδος εμβριθούς μελέτης Θετικών Επιστημών και Ιατρικής, οκτάμηνη περίοδος αποστήθισης Παικτών Champions League 1955 - 2000, διαρκής περίοδος Αρχαίας Ελληνικής Γραμματείας και πάει λέγοντας.

Από την άλλη η Ράζα εμφάνιζε μιαν επιφανειακή μνήμη, κάτι σαν μνήμη Ram συνοδευόμενη από εκτός λειτουργίας σκληρό. Λάτρευε τα εφήμερα παράθυρα που της άνοιγε στον κόσμο. Κυρίως λάτρευε να αποτελεί σύσσωμο το κοινό του. Τον παρακολουθούσε να της μιλά και κρεμόταν από τα χείλη του, διατύπωνε σύντομες ερωτήσεις κατανόησης και  παρατηρήσεις συσχετισμών τής πολύ πρόσφατης πληροφορίας, τέτοιες, που να του επιτρέπουν να ξαναπιάσει στο καπάκι το νήμα της αγόρευσης, και την επομένη δεν ήξερε να πει καλά καλά για τι της μίλησε.

Όλα πήγαιναν ρολόι για μεγάλο διάστημα και το ζεύγος απολάμβανε τη μοναδική ώσμωση των εκατέρωθεν ροπών, μέχρι που ο Hype άρχισε να hyperβάλλει. Πρώτον, να που ξανακατέβαζε  τα βιβλία τεσσάρων βιβλιοθηκών για όγδοη φορά στο πάτωμα για να τα αναδιανείμει μετά από δεκαπενθήμερη μελέτη και δοκιμές στα άδεια ράφια τους, με φρέσκο πάλι σκεπτικό. Μέχρι προχθές τα είχε κατ' αρχήν χρονολογικά, επιμέρους με βάση την εθνικότητα και στο πλαίσιο αυτής ως προς την ηλικία του συγγραφέα. Σήμερα  σκεφτόταν να τα τακτοποιήσει θεματολογικά χωρίς ωστόσο να έχει αποφασίσει για τα όρια της κοινωνικής ανθρωπολογίας προς τις λοιπές επιστήμες τού πολιτισμού. Οι μέρες περνούσαν και σε βιβλία δεν νοείται να σκοντάφτεις, άρα η Ράζα - διαρκώς στις μύτες και παρακαμπτικά. Δεύτερον άρχισε να μην πολυεπιτρέπει ερωτήσεις και παρεμβολές που του διέκοπταν τον ευαίσθητο ειρμό, κυρίως όταν η Ram της Ράζας αντιδρούσε συνειρμικά κι επιχειρούσε αντανακλαστικά - κι ομολογουμένως καμιά φορά άτσαλα - να συμμετάσχει. Πέλεκυς!

Κι απάνω που άρχισε της Ράζας ένα μούδιασμα και κάτι φάνηκε να εγγράφεται ως ενόχληση ή και αντίσταση επιτέλους και στον καταχωνιασμένο σκληρό, άρχισε για τον Hype η θεματική περίοδος Γυναίκες, κάτι που αυτόματα σήμανε και διεύρυνση του κοινού του. Της διέφυγε ότι κανένα κοινό δεν μπορεί στανικά να επιβάλλει αποκλειστικότητα.

Σ' εκείνο το σημείο ήταν πλέον που η μέχρι πρότινος άγραφη κόρη του Τάμπουλα το γύρισε, έβαλε τέρμα στο άχαρο Ράζα της, αποσυνέδεσε τα ακουστικά κι άρχισε προς μεγάλη απορία του επιλεκτικά βραχυμνήμονος για την αιτία της αντίδρασής της, συντρόφου, βαθιά χαρακωμένη,  τις τσάρκες ως  - επί το πλέον ναζιάρικο, αλλά στην ουσία αποκρυπτικό της φύσης της - Ρόζα.  

Το δωδεκάθεο  είχε επιτέλους αφυπνισθεί, οι υβριστές πατάχθηκαν για την αμετροέπεια και την αλαζονεία τους κι έκτοτε  Hype  και Ράζα δεν εξαιρούνται του ως άνω εύστοχου ρητού.

 

 

Υπερμνησία: https://en.oxforddictionaries.com/definition/hypermnesia
Tabula Rasa:
https://el.wikipedia.org/wiki/Tabula_rasa

_

γράφει η Πουπερμίνα

 

Μην ξεχνάτε πως το σχόλιό σας είναι πολύτιμο!

Ακολουθήστε μας

Α-ΝΟΣΤΟΣ

Α-ΝΟΣΤΟΣ

_ γράφει η Αγγελίνα Σοφιάδη - O Κωστής ένιωσε πολύ τυχερός όταν βρήκε τραπεζάκι στο καφέ. Τρία τραπέζια όλα κι όλα, στον πεζόδρομο, Σάββατο πρωί και η ανοιχτή αγορά του Πορτομπέλο είχε ήδη αρχίσει να αγκομαχά από τον κόσμο, κάτω από τον ανέλπιστο ήλιο του Λονδίνου. ...

Χελιδόνια

Χελιδόνια

-Καλησπέρα γιατρέ, φεύγω απόψε. Όχι, είμαστε όλοι καλά. Απλώς πρέπει να φύγω. Όχι, μην έρθετε στο αεροδρόμιο. Σας παρακαλώ. Ναι δεν θα χαθούμε. Ευχαριστώ. Καληνύχτα σας.  Η Νατάσα θα λείψει για μερικές εβδομάδες γιατί ο άνδρας της κάνει μια σοβαρή επέμβαση σε...

Πρόσκληση σε γάμο

Πρόσκληση σε γάμο

Τα προεόρτια του γάμου είχαν ξεκινήσει από την Πέμπτη, με τον πρόγαμο. Λίγο έξω από το Ηράκλειο, τα συμπεθέρια είχαν ξεσηκώσει όλο το χωριό και τους πετεινούς στο πόδι. Το αντικρυστό, με τη θράκα στη μέση, το γαμοπίλαφο στα καζάνια, οι κρητικές κουλούρες δεμένες με...

Απόκρυφη ποιότητα

Απόκρυφη ποιότητα

Ανέβηκε τα σκαλιά της πολυκατοικίας δυο δυο και έφτασε μπροστά στο κλειστό διαμέρισμα. Κοντοστάθηκε και πήρε μερικές βαθιές ανάσες. Το στομάχι του ήταν σφιγμένο, οι παλάμες του κάθιδρες. Άραγε θα επαληθεύονταν με την ανακάλυψη κάποιου ακλόνητου τεκμηρίου, οι υπόνοιες...

Σαπουνόφουσκες

Σαπουνόφουσκες

ΣΑΠΟΥΝΟΦΟΥΣΚΕΣ επώδυνος αποχωρισμός στον πεζόδρομο Έζησα τα πέντε πρώτα χρόνια της ζωής μου στον πεζόδρομο, στον οποίο βρισκόταν το προποτζίδικο του παππού και της γιαγιάς μου. Από πάνω ήταν το σπίτι μας.  Ήταν ένας ήσυχος πεζόδρομος μέσα στη μεγαλούπολη. Αν κάποιος...

Ακολουθήστε μας στο Google News

Ακολουθήστε μας στο Google News

Διαβάστε κι αυτά

Σαπουνόφουσκες

Σαπουνόφουσκες

ΣΑΠΟΥΝΟΦΟΥΣΚΕΣ επώδυνος αποχωρισμός στον πεζόδρομο Έζησα τα πέντε πρώτα χρόνια της ζωής μου στον πεζόδρομο, στον οποίο βρισκόταν το προποτζίδικο του παππού και της γιαγιάς μου. Από πάνω ήταν το σπίτι μας.  Ήταν ένας ήσυχος πεζόδρομος μέσα στη μεγαλούπολη. Αν κάποιος...

Η Εικόνα

Η Εικόνα

- γράφει η Αγάπη Χαριτάκη - Το αμφιθέατρο είναι τεράστιο. Ανεβαίνω τα σκαλιά προσπαθώντας να επιλέξω που θέλω να καθίσω σήμερα. Διαλέγω ένα από αυτά στην tρίτη σειρά από το τέλος. Όσο πιο ψηλά τόσο πιο μακριά από τα μάτια του καθηγητή. Εισαγωγή στη μυθολογία στις 8...

Το τηλέφωνο της μοναξιάς

Το τηλέφωνο της μοναξιάς

ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ. Μεγάλη εφεύρεση του ανθρώπου. Εκτός των πολλαπλών χρήσεών του και εφαρμογών, έχει γίνει απαραίτητο συμπλήρωμα, ας το πούμε κι’ έτσι, της καθημερινότητάς μας είτε μέσα στο σπίτι είτε έξω απ΄ αυτό. Αν τύχει και συμβεί κάποια βλάβη στο δίκτυο και δεν...

10 σχόλια

10 Σχόλια

  1. 'Αννα Ρουμελιώτη

    Ευρηματικό…. πρωτότυπο..η εικόνα δένει άψογα με το κείμενο. Μου αρέσει πάρα μα πάρα πολύ η γραφή σας. Ιδιαίτερα ξεχωριστή!!

    Απάντηση
  2. Άιναφετς

    Και χωρίς Υπέρ-βολή Πουπερμίνα, εξαιρετικό!
    Γιατί ενίοτε οι γυναίκες ξυπνούν!
    Καλή συνέχεια!

    Απάντηση
  3. Astria a

    Εξαιρετική γραφή όπως πάντα, φαντασία, πρωτοτυπία, χιούμορ…
    Και μου άρεσε ιδιαίτερα το επιμύθιο 🙂

    υγ. Η παράθεση σχετικών παραπομπών (hypermnesia, Τabula rasa) στο τέλος, έδωσε άλλη διάσταση στην επιλογή των ονομάτων. Ευφυέστατο!

    Απάντηση
  4. Πουπερμίνα

    @ Άννα Ρουμελιώτη – Στάθηκα πολύ τυχερή με την εικόνα.
    @ Άιναφετς – Όλοι κατά κάποιο τρόπο ξυπνούν.
    @ Astria a Πάντα με τα καλά σας λόγια! Κουβαλάω τη συνήθεια με τις παραπομπές από το blog.

    Σας ευχαριστώ!

    Απάντηση
  5. dodo

    “Your face, my thane, is as a book where men may read strange matters…”
    😉

    Απάντηση
  6. Π.......Ξωτικό

    Μα τι hyperευφυής μαγείρισσα που είσαι !!!
    Πήρες ένα σωρό πικρά χορταράκια (μερικά έως και σχεδόν αόρατα ) κι έφτιαξες έδεσμα που ευφραίνει καρδίαν .
    Για να μη σου πώ τώρα που το καλοσκέφτομαι πως έφτιαξες οίνον 😉
    Το πίνεις ευχάριστα , γελάς κι εκεί στην…επίγευση σκάνε τόσες αλήθειες !!!

    ΥΓ. Χμμ τώρα που το ξανασκέφτομαι θα μπορούσες να είσαι και τέλεια… φαρμακοποιός 😉
    με τόσο ταλέντο στις αναλογίες !!!

    Απάντηση
    • Πουπερμίνα

      αχ, ……. αυτή η επίγευση!

      Απάντηση
  7. Σοφία Ντούπη

    Καλησπέρα…πρώτη φορά διαβάζω κείμενό σας και ομολογώ ότι με συνεπήρε η ευφυής και ιδιαίτερη γραφή σας!!! Καλή συνέχεια!!!

    Απάντηση
    • Πουπερμίνα

      Σας ευχαριστώ! Κρατώ την έκφραση ψυχή-ανεμώνη που μοιραστήκατε με μας.

      Απάντηση

Υποβολή σχολίου