ΜΑΚΗΣ ΡΟΥΣΟΜΑΝΗΣ – “Απαγορεύεται η είσοδος στον θάνατο”

25.02.2017

σχόλια

Λίγα λόγια για το νέο βιβλίο:

"Φως και εικόνες μπροστά μου. Γνώριμοι άνθρωποι και μυρωδιές οικείες. Φαγητά μεζεκλίκια και καφέδες. Στην Σμύρνη Τούρκικος και στην Αθήνα Ελληνικός", Σμύρνη 2013. Εκείνος ήταν παντρεμένος και πατέρας ενός μικρού αγοριού. Ήταν 40 χρονών και Τούρκος Μουσουλμάνος. Ήταν όμορφος Ανατολίτης, που η δουλειά του τον έκανε ακόμη πιο γοητευτικό στα γυναικεία βλέμματα ως ξεναγός σε Ελληνικά γκρουπ που έφταναν για αναψυχή στην Σμύρνη. Ήταν ο Κενάν. Αθήνα 2013. Εκείνη ήταν παντρεμένη και μάνα. Ήταν 30 χρονών και καρκινοπαθής. Ήταν Ελληνίδα και Χριστιανή ορθόδοξη. Ήταν όμορφη αλλά και άσχημη αφού είχε αφεθεί στην καθημερινότητα, στην ασθένεια και στην ρουτίνα της ζωής κοιτάζοντας την οικογένειά της και την δουλειά της, ως οδηγός ταξί στην Αθήνα. Ήταν η Θάλεια. Πέργαμος Μικράς Ασίας 160 π.Χ. Η νεαρή κοπέλα περνούσε τον μεγάλο διάδρομο με τους κίονες περίπου ενός χιλιόμετρου που οδηγούσε στο χώρο του ιερού του Ασκληπιού βασταζόμενη από την μητέρα της. Ήταν πρωί και ο καιρός δεν ήταν και τόσο ζεστός ακόμη. Δυο σημάδια, σαν μικρές ουλές στον αριστερό μαστό της είδε εκείνο το πρωινό, και πήραν το δρόμο για το Ασκληπιείο, μα δε το είπε σε κανέναν. Ήταν πολύ ερωτευμένη με τον ξανθό Αχιλλέα από την Έφεσο, που είχε εγκατασταθεί στην Πέργαμο εδώ και λίγο καιρό. Τα πόδια της κόπηκαν πιο πολύ καθώς περπάταγαν στο θεραπευτήριο του Ασκληπιού και είδε την μεγάλη επιγραφή στα Ελληνικά που έγραφε: «Εν ονόματι των θεών απαγορεύεται η είσοδος εις το Θανάτο» -Ένα ταξίδι στη Σμύρνη... Ένας έρωτας στο σήμερα, μεταξύ ενός Τούρκου και μιας Ελληνίδας. Μια εκδίκηση, που έρχεται απ την Ελληνιστική εποχή και μας ταξιδεύει στο Ασκληπιείο της Αρχαίας Πέργαμου.

 

Ο δικτυακός τόπος τοβιβλίο.net είναι χορηγός επικοινωνίας των παρουσιάσεων του βιβλίου.

 

Βιογραφικό συγγραφέα:

Ο Μάκης Ρουσομάνης γεννήθηκε στα Κύμινα Θεσσαλονίκης στις 10 Δεκεμβρίου. Μεγάλωσε και σπούδασε στην Θεσσαλονίκη. Υπηρέτησε την στρατιωτική του θητεία στο πολεμικό ναυτικό. Είναι τακτικό μέλος της ένωσης λογοτεχνών βορείου Ελλάδας, και της ένωσης συγγραφέων Πιερίας. Έργα του συγγραφέα: Μυθιστορήματα 2013 Σαν να είχε δει φάντασμα (Εκδόσεις Ελληνική πρωτοβουλία) 2015 Άυλος έρωτας (Εκδόσεις Έξη) 2017 Απαγορεύεται η είσοδος στον θάνατο (Εκδόσεις Πνοή) 2017 Της μνήμης μου σεντούκι (Εκδόσεις Πνοή) υπό έκδοση Διηγήματα 2016 Άστρο φωτεινό, θα βγει γιορτινό; (Εκδόσεις Όστρια) Παιδική λογοτεχνία 2014 Ο Μελένιος, το αηδόνι και ο τυφλός ποντικός (Εκδόσεις Όστρια) Συμμετοχές 2015 Ανθολόγιο ποιήσεως/Ιούλιος (Εκδόσεις Όστρια) 2015 Ποίηση και πεζογραφία λογοτεχνών Β.Ελλάδος (Εκδόσεις Μέθεξις) 2016 Πανανθρώπινες αξίες (Εχέδωρος Εκδοτική).

Μην ξεχνάτε πως το σχόλιό σας είναι πολύτιμο!

Ακολουθήστε μας

Άγιο Αίμα, του Θοδωρή Παπαθεοδώρου

Άγιο Αίμα, του Θοδωρή Παπαθεοδώρου

Τι ρόλο έπαιξε η Τεργέστη στο προεπαναστατικό ζύμωμα, αν και κάτω από το αυστηρό βλέμμα του καγκελάριου Μέτερνιχ; Πώς φτάσαμε στην ανατίναξη στο Κούγκι και στον χορό του Ζαλόγγου; Γιατί ο Αλή πασάς των Ιωαννίνων ενόχλησε τελικά την Υψηλή Πύλη και πώς θα εκμεταλλευτούν...

Ακολουθήστε μας στο Google News

Ακολουθήστε μας στο Google News

Διαβάστε κι αυτά

Κερδίστε το βιβλίο “Καρφωμένοι ήλιοι” του Αθανασίου Νικολόπουλου

Κερδίστε το βιβλίο “Καρφωμένοι ήλιοι” του Αθανασίου Νικολόπουλου

Αθανάσιος Νικολόπουλος Εξώφυλλο: Μαλακό Σελίδες: 102 ISBN: 978-618-5525-91-0 Τιμή: 10,00 ευρώ Χρόνος έκδοσης: 2021 Εκδόσεις ΕλκυστήςΓΙΑΤΙ Γράφω ποίηση, γιατί όλες οι άλλες αναπνοές, γίναν δύσκολες και ψεύτικες.Αφήστε το σχόλιό σας μέχρι την Παρασκευή 28 Ιανουαρίου...

Κορωνοϊός: Τι ισχύει για τα σχολεία από 17/1/2022

Κορωνοϊός: Τι ισχύει για τα σχολεία από 17/1/2022

Σύμφωνα με την αριθ. Δ1α/Γ.Π.οικ. 2158/14-1-2022 (ΦΕΚ 67/Β) "Έκτακτα μέτρα προστασίας της δημόσιας υγείας από τον κίνδυνο περαιτέρω διασποράς του κορωνοϊού COVID-19 στο σύνολο της Επικράτειας, για το διάστημα από τη Δευτέρα, 17 Ιανουαρίου 2022 και ώρα 6:00 έως και τη...

Άγιο Αίμα, του Θοδωρή Παπαθεοδώρου

Άγιο Αίμα, του Θοδωρή Παπαθεοδώρου

Τι ρόλο έπαιξε η Τεργέστη στο προεπαναστατικό ζύμωμα, αν και κάτω από το αυστηρό βλέμμα του καγκελάριου Μέτερνιχ; Πώς φτάσαμε στην ανατίναξη στο Κούγκι και στον χορό του Ζαλόγγου; Γιατί ο Αλή πασάς των Ιωαννίνων ενόχλησε τελικά την Υψηλή Πύλη και πώς θα εκμεταλλευτούν...

0 σχόλια

0 Σχόλια

Υποβολή σχολίου