«Μεθεόρτια έθιμα» της Αλεξίας Καλογεροπούλου

8.06.2020

σχόλια

Τίτλος: Μεθεόρτια Έθιμα

Συγγραφέας: Αλεξία Καλογεροπούλου

Εικαστική δημιουργία εξωφύλλου: Λουκία Δούση – Ρασσιά

Σελίδες: 75, Τιμή: 12.00€

ISBN: 9-786185-469634

Εκδόσεις: 24γράμματα / Γιώργος Δαμιανός

 

«Μεθεόρτια έθιμα» της Αλεξίας Καλογεροπούλου

(εκδ. 24γράμματα)

«Μεθεόρτια έθιμα» είναι ο τίτλος της νέας ποιητικής συλλογής της δημοσιογράφου και συγγραφέα Αλεξίας Καλογεροπούλου, που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις 24γράμματα σε όλα τα βιβλιοπωλεία.

Πρόκειται για πενήντα οκτώ ποιήματα, σε ελεύθερο στίχο, που εμπνέονται από τη ζωή στην πόλη, τα κοινωνικά δίκτυα, τις σχέσεις των ανθρώπων, τις μνήμες, τα μικρά καθημερινά, αλλά και τα μεγάλα γεγονότα που συνταράσσουν την εποχή μας και ανατρέπουν τις βεβαιότητές μας.

Η εικαστική δημιουργία του εξωφύλλου είναι της Λουκίας Δούση – Ρασσιά.

Σου μιλώ με λέξεις                                                          

Σου μιλώ με λέξεις,

όπως θα μίλαγα στον εαυτό μου

μια νύχτα χωρίς αστέρια.

Όπως θα μίλαγα στον αδελφό μου,

σε πρόσωπο αγαπημένο.

Μιλώ σ’ εσένα,

άγνωστε θεριστή της λήθης.

 

Λίγα λόγια για την Αλεξία Καλογεροπούλου

H Αλεξία Καλογεροπούλου σπούδασε Ψυχολογία στη Φιλοσοφική Σχολή Αθηνών και συνέχισε με άριστα τις μεταπτυχιακές σπουδές της (Master) στο Τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης του ΕΚΠΑ, με ειδίκευση στις Πολιτισμικές Σπουδές και την Ανθρώπινη Επικοινωνία.

Εργάστηκε ως δημοσιογράφος στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο και στην ψηφιακή ΕΡΤ. Το 2014 δημιούργησε τον ιστότοπο για τα βιβλία, τις τέχνες και τις ιδέες BookSitting.

Έχει εκδώσει το βιβλίο «Είσαι το Κάρμα μου» (Allegro / Εμπειρία Εκδοτική) και την ποιητική συλλογή «Λέξεις στην άμμο» (εκδ. 24γράμματα). Διηγήματα και ποιήματά της έχουν βραβευτεί, έχουν συμπεριληφθεί σε συλλογικές εκδόσεις και ανθολογίες και έχουν δημοσιευθεί σε έντυπα και ηλεκτρονικά περιοδικά.

Ακολουθήστε μας

«Ο Δράκος», της  Καίτης Δροσίνη

«Ο Δράκος», της Καίτης Δροσίνη

γράφει η Βάλια Καραμάνου - Ο Δράκος ζει σ’ ένα παραθαλάσσιο χωριό της Πελοποννήσου, όπου το Φως πλημμυρίζει τα σοκάκια με τις βουκαμβίλιες και τα μικρά γραφικά σπίτια  σκαρφαλώνουν το ένα πάνω στο άλλο. Ένα μέρος παραδεισένιο, όπου νομίζεις πως το Κακό δεν μπορεί να...

Ακολουθήστε μας στο Google News

Ακολουθήστε μας στο Google News

Διαβάστε κι αυτά

Νεοελληνική Γλώσσα Γ΄ Λυκείου: Κριτήριο Αξιολόγησης – Ο νέος ουμανισμός

Νεοελληνική Γλώσσα Γ΄ Λυκείου: Κριτήριο Αξιολόγησης – Ο νέος ουμανισμός

Ο νέος ουμανισμός Νεοελληνική Γλώσσα Γ΄ Λυκείου Κριτήριο Αξιολόγησης   του Κωνσταντίνου Μάντη -   Κείμενο 1 Ο νέος ουμανισμός Ενίοτε γίνεται λόγος για νέο μεσαίωνα με ποικίλες αφορμές. Η πολυ-δυναμικότητα του 21ου αιώνα με τις αναδυόμενες υπερδυνάμεις της...

Διδακτέα Ύλη και Οδηγίες για τη διδασκαλία των μαθημάτων Γενικής Παιδείας των Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξεων Ημερήσιου και Εσπερινού ΕΠΑ.Λ. 2020-2021

Διδακτέα Ύλη και Οδηγίες για τη διδασκαλία των μαθημάτων Γενικής Παιδείας των Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξεων Ημερήσιου και Εσπερινού ΕΠΑ.Λ. 2020-2021

  Εκδόθηκε από το η αριθ. Φ3/125811/Δ4/21-09-2020 εγκύκλιος του ΥΠΑΙΘ, μετά από εισήγηση του ΙΕΠ, με θέμα: "Διδακτέα Ύλη και Οδηγίες για τη διδασκαλία των μαθημάτων Γενικής Παιδείας των Α΄, Β΄ και Γ΄τάξεων Ημερήσιου και Εσπερινού ΕΠΑ.Λ. σχ. έτους 2020-2021"...

Παχιών ή παχέων αγελάδων;

Παχιών ή παχέων αγελάδων;

Παχιών ή παχέων αγελάδων; Ποιο είναι το σωστό; Η αγελάδα (αρχ. <η αγελαία βους) είναι το θηλυκό βόδι που ανήκει στην αγέλη. Ως εκ τούτου, είναι λανθασμένη η χρήση της γενικής πληθυντικού αριθμού "παχέων" αφού είναι γένους αρσενικού και βεβαίως η χρήση του θα έπρεπε...

0 σχόλια

0 Σχόλια

Υποβολή σχολίου