Νέες κυκλοφορίες από τις Εκδόσεις ΙΚΑΡΟΣ

16.04.2019

σχόλια

 

Ανέστης Ποϊράζης
Φεγγαροπαιχνιδίσματα

ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ: Κώστας Καρασαββίδης
ΜΟΥΣΙΚΗ: Daniel Georgiev
ΑΦΗΓΗΣΗ: Μαριάννα Ρούκαλη
ISBN: 978-960-572-275-3
ΣΕΛΙΔΕΣ: 46
ΤΙΜΗ: 14,90 € (περιλαμβάνει ΦΠΑ 6%)

Η ιστορία αυτή ξεκινά σε μια μικρή χώρα, όπου οι κάτοικοί της είχαν μία παράξενη συνήθεια: ξυπνούσαν το σούρουπο και έπεφταν για ύπνο την αυγή.

Ο Ντάνιελ βρίσκεται κάθε νύχτα στο δωμάτιό του φτιάχνοντας κολάζ με τα αγαπημένα του φεγγάρια. Ώσπου μια μέρα, ή πιο σωστά μια νύχτα, ακούει τον ήχο ενός βιολιού. Αυτός ο ήχος, αυτή η υπέροχη μελωδία, θα γίνει η αφορμή για να ανακαλύψει το ταλέντο που θα διαμορφώσει τα πιο απρόσμενα όνειρά του.

Το βιβλίο συνοδεύεται από cd με την αφήγηση του παραμυθιού από την Μαριάννα Ρούκαλη αλλά και πρωτότυπη μουσική του Daniel Georgiev.

 

ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ:

Ο Ανέστης Ποϊράζης γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Θεσσαλονίκη, σπούδασε στο Πολυτεχνείο Κρήτης στα Χανιά και εργάστηκε στην Αθήνα και στο Λονδίνο ως μηχανικός παραγωγής. Επιστρέφοντας στη Θεσσαλονίκη και επαναπροσδιορίζοντας τις αξίες της ζωής, έκανε στροφή καριέρας ιδρύοντας και συνδιευθύνοντας (μαζί με τον Γρηγόρη και τη Μαριάννα) το Ω2 Πρότυπο Μουσικό Εργαστήρι. Από τότε η καθημερινότητά του είναι γεμάτη παιδιά και μουσική.

 

Ο Κώστας Καρασαββίδης γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη, όπου ζει ακόμη, πάνω στους λόφους των Συκεών. Σπούδασε Καλές Τέχνες στο Λέστερ της Αγγλίας, και έμαθε να ζωγραφίζει με λάδια, ακρυλικά και photoshop. Εργάζεται ως καρικατουρίστας – πολιτικός γελοιογράφος στα έντυπα μέσα. Έχει φτιάξει κάμποσες ζωγραφιές μέχρι τώρα, αλλά ο καημός του είναι ότι δεν θα πιάσει πότε τόσο σωστά τις νότες όσο ο Ντάνιελ.

 

Ο Daniel Georgiev γεννήθηκε στο Ruse της Βουλγαρίας όπου ξεκίνησε μαθήματα βιολιού σε ηλικία τεσσάρων ετών. Αποφοίτησε από το D. Hristov National Music School της Βάρνας και από την P. Vladiguerov State Music Academy όπου σπούδασε βιόλα υπό την καθοδήγηση του Valentin Gerov. Το 2000 ξεκίνησε να περιοδεύει στην Ευρώπη. Έπαιξε ως σολίστας σε πολλές ορχήστρες σε διαφορετικά είδη μουσικής. Από το 2005 ξεκίνησε τις ατομικές παραστάσεις και συναυλίες, ερμηνεύοντας πρωτότυπες συνθέσεις με τη χρήση του live looping. Συνέθεσε μουσική για θεατρικές παραστάσεις και για κινηματογραφικά φεστιβάλ. Στη δισκογραφία του περιλαμβάνονται περισσότερα από 10 σόλο άλμπουμ, CD singles, DVDs, μουσική για ταινίες μικρού μήκους και πολλές συνεργασίες με άλλους μουσικούς.

 

Η Μαριάννα Ρούκαλη γεννήθηκε στη Νάουσα, στην αγκαλιά του Βερμίου και δεν μεγάλωσε ακόμη. Σπούδασε απολαμβάνοντας τις Θεατρικές Σπουδές στην Πάτρα και στο Λονδίνο κι ασχολήθηκε με το σωματικό θέατρο και την performance. Από το 2002 διδάσκει στα παιδιά του δημοτικού σχολείου θεατρική αγωγή κι αυτά της μαθαίνουν να χαίρεται, να γελά και να αγκαλιάζει με καινούργιους τρόπους. Στο Ω2 Πρότυπο Μουσικό Εργαστήρι σχεδιάζει θεατροπαιδαγωγικά προγράμματα παντρεύοντάς τα με τη μουσική.

 

 

Sara Mesa

Πίσω από τους θάμνους (Cara de pan)

ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ: Μαρία Παλαιολόγου
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ/ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ ΕΞΩΦΥΛΛΟΥ: Χρήστος Κούρτογλου
ISBN: 978-960-572-276-0
ΣΕΛΙΔΕΣ: 144
ΤΙΜΗ: 12,20 € (περιλαμβάνει ΦΠΑ 6%)

 


H πρώτη φορά την πετυχαίνει τόσο αμέριμνη, που πετάγεται πάνω με το που τον βλέπει.

Η Κάσι είναι μια έφηβη, σχεδόν δεκατεσσάρων χρόνων· κι αυτός, ο Γέρος, είναι πολύ μεγαλύτερος. Η πρώτη τους τυχαία συνάντηση θα πραγματοποιηθεί σ’ ένα πάρκο. Θα ιδωθούν ξανά αρκετές φορές. Η Κάσι δραπετεύει από την πίεση του σχολείου και τη δυσκολία της να αλληλεπιδρά με τον κόσμο που την περιβάλλει. Σ’ αυτόν αρέσει να παρατηρεί τα πουλιά και ν’ ακούει τη μουσική της Νίνα Σιμόν· δεν εργάζεται και έχει ένα προβληματικό παρελθόν.

Οι δύο φευγαλέοι και πληγωμένοι χαρακτήρες δημιουργούν μια ανάρμοστη, μη αποδεκτή σχέση, που θα προκαλέσει υποψίες αλλά και την απόρριψη από τον περίγυρό τους. Όμως, αυτό που συμβαίνει, αυτό που λέγεται πως συμβαίνει, και η ερμηνεία του τι συμβαίνει δεν συμπίπτουν.

 

Η ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ:

Η Sara Mesa γεννήθηκε στη Μαδρίτη το 1976 και σε μικρή ηλικία μετακόμισε με την οικογένειά της στη Σεβίλλη, όπου και κατοικεί μέχρι σήμερα. Έχει σπουδάσει δημοσιογραφία και ισπανική φιλολογία. Αρχικά αφοσιώθηκε στην ποίηση. Η ποιητική της συλλογή Este jilguero agenda απέσπασε το Βραβείο Ποίησης Miguel Hernández 2007. Είναι δημοφιλής κυρίως για το αφηγηματικό της έργο. Το βιβλίο της Cuatro por Cuatro (2013) ήταν στη βραχεία λίστα για το βραβείο μυθιστορήματος Herralde, ενώ το Cicatriz (2015) απέσπασε το βραβείο El Ojo Crítico και χαρακτηρίστηκε από τις εφημερίδες El País, El Mundo και ABC ως ένα από τα καλύτερα μυθιστορήματα της χρονιάς. Το Πίσω από τους θάμνους αναμένεται να μεταφραστεί σε 6 γλώσσες.

 

 

Ακολουθήστε μας

«Ο Δράκος», της  Καίτης Δροσίνη

«Ο Δράκος», της Καίτης Δροσίνη

γράφει η Βάλια Καραμάνου - Ο Δράκος ζει σ’ ένα παραθαλάσσιο χωριό της Πελοποννήσου, όπου το Φως πλημμυρίζει τα σοκάκια με τις βουκαμβίλιες και τα μικρά γραφικά σπίτια  σκαρφαλώνουν το ένα πάνω στο άλλο. Ένα μέρος παραδεισένιο, όπου νομίζεις πως το Κακό δεν μπορεί να...

Ακολουθήστε μας στο Google News

Ακολουθήστε μας στο Google News

Διαβάστε κι αυτά

Τράπεζα θεμάτων: Α’ Λυκείου – Άλγεβρα & Γεωμετρία

Τράπεζα θεμάτων: Α’ Λυκείου – Άλγεβρα & Γεωμετρία

Αναρτήθηκαν στον ιστότοπο του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής και στην Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας τα θέματα της Άλγεβρας και της Γεωμετρίας της Α' Λυκείου. Μπορείτε να κατεβάσετε όλα τα θέματα της Άλγεβρας σε συμπιεσμένη μορφή εδώ Μπορείτε να...

Επί δικαίους και αδίκους ή επί δικαίων και αδίκων;

Επί δικαίους και αδίκους ή επί δικαίων και αδίκων;

Επί δικαίους και αδίκους ή επί δικαίων και αδίκων; Ποιο είναι το σωστό; Η φράση προέρχεται από το Ευαγγέλιο ([...] ότι τον ήλιος αυτού ανατέλλει επί πονηρούς και αγαθούς και βρέχει επί δικαίους και αδίκους[...] - Ματθ 5, 45). Το 'επί' στη συγκεκριμένη πρόταση...

Μπαλάντα μέσα στο Χάος που τραγουδάει

Μπαλάντα μέσα στο Χάος που τραγουδάει

Στου κόσμου τα τελευταία απομεινάρια  στου Ήλιου την ατελεύτητη σιωπή  τα άστρα αφήνουν χρώματα και σημάδια  να βρίσκεις το δρόμο σ’ άγνωστη εποχή.  Η μέρα που φεύγει όμορφη και σκληρή  το ίδιο θα ‘ναι κι η άλλη που ξεκινάει  ας ήταν μετά τη δύση της ν’ ακουστεί ...

0 σχόλια

0 Σχόλια

Υποβολή σχολίου