Ο έρωτας δε θέλει τίτλο, εκδόσεις bookstars

Σε μία εποχή που όλα οριοθετούνται, μπαίνουν σε στεγανά και κατηγοριοποιούνται, η Ιωάννα Γκανέτσα αρνείται να βάλει τίτλο στον έρωτα. Η πρώτη της εκδοτική απόπειρα, μιας και συγγραφικά η ίδια έχει γίνει γνωστή εδώ και αρκετά χρόνια μέσα από το διαδίκτυο, είναι μία συλλογή κειμένων που έγιναν γνωστά πρώτα στο διαδίκτυο. Με αυτόν τον τρόπο συναντάμε ένα από τα καινούρια φαινόμενα της εποχής μας, όπου ιστότοποι φιλοξενούν και προβάλλουν νέους  ανθρώπους στο ξεκίνημά τους και ενώ έχουν πρώτα εκτεθεί στο κοινό και έχουν αναγνωριστεί οι κόποι τους, προχωράνε στο επόμενο βήμα, που είναι άλλωστε το βασικό χαρακτηριστικό ενός συγγραφικού έργου, η έκδοση αυτών των κειμένων.

Η Ιωάννα Γκανέτσα λοιπόν, έχοντας ήδη δοκιμαστεί τα τελευταία χρόνια σε ιστότοπους και κοινωνικά δίκτυα, έχει αφενός αποκτήσει την εμπειρία για να προβεί και στην πρώτη της εκδοτική προσπάθεια και αφετέρου έχει δημιουργήσει ένα πιστό κοινό που τη στηρίζει και ζητά από αυτήν συνεχώς νέες εμπειρίες.

Πιο συγκεκριμένα η συλλογή αυτή παλαιότερων αλλά και νέων κειμένων έχει ως θέμα της τον έρωτα. Έναν έρωτα πολυδιάστατο, πολυπαθή και πολυσήμαντο. Μέσα από τα κείμενα αυτά ο έρωτας αλλάζει συνεχώς μορφές, γίνεται ο πρώτος, ο υπέρτατος, ο ένας και μοναδικός. Ο έρωτας που πληγώνει και ο έρωτας που επιβεβαιώνει. Κατά βάση ο έρωτας της Ιωάννας Γκανέτσα είναι ανώνυμος, και επιτρέπει με αυτή την ανωνυμία την ταύτιση του αναγνώστη, είτε από τη μία πλευρά είτε από την άλλη.

Στα όρια της φιλοσοφικής αναζήτησης θέτονται ερωτήματα και μερικές φορές δίνονται απαντήσεις. Ωστόσο, όταν τα ερωτήματα αυτά μένουν αναπάντητα, δεν συμβαίνει για να τιμωρηθούν οι αναγνώστες και να μείνουν με την απορία, αλλά περισσότερο για να προβληματιστούν και να δώσει ο καθένας τις δικές του απαντήσεις από τις δικές του προσωπικές εμπειρίες.

Εν κατακλείδι, πρόκειται για ένα βιβλίο που προβληματίζει και συγκινεί, ξυπνά συναισθήματα και αναβιώνει πάθη. Ένα βιβλίο κατάλληλο για όσους ένιωσαν αλλά και για όσους νομίζουν ότι ένιωσαν.

Ακολουθήστε μας

Μικρασία: το τραγούδι του αποχωρισμού, του Θοδωρή Παπαθεοδώρου

Μικρασία: το τραγούδι του αποχωρισμού, του Θοδωρή Παπαθεοδώρου

Η Αννιώ γεννήθηκε στη Φώκαια της Μικράς Ασίας το 1899. Τι συνέβη και μεταμορφώθηκε από νιόβγαλτο κορίτσι σε μαντινούτα (μετρέσα); Αγάπησε; Πληγώθηκε; Ευχαριστήθηκε; Ωρίμασε; Επέζησε; Πώς άλλαξε η ψυχολογία της; Τι απέγινε η οικογένειά της και οι όμορφες αναμνήσεις από...

Η σκιά του πατέρα, του Άγγελου Χαριάτη

Η σκιά του πατέρα, του Άγγελου Χαριάτη

- γράφει η Κατερίνα Σιδέρη - Όταν ο Υάκινθος ήταν 5 χρονών, κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες, βίωσε την εξαφάνιση του πατέρα του Τριαντάφυλλου και το θέμα δεν άνοιξε ποτέ στα επόμενα χρόνια από την πλευρά του, εφόσον η μητέρα του Βούλα αθώα για το φευγιό, δεν άφηνε...

Ακολουθήστε μας στο Google News

Επιμέλεια άρθρου

Διαβάστε κι αυτά

Η σκιά του πατέρα, του Άγγελου Χαριάτη

Η σκιά του πατέρα, του Άγγελου Χαριάτη

- γράφει η Κατερίνα Σιδέρη - Όταν ο Υάκινθος ήταν 5 χρονών, κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες, βίωσε την εξαφάνιση του πατέρα του Τριαντάφυλλου και το θέμα δεν άνοιξε ποτέ στα επόμενα χρόνια από την πλευρά του, εφόσον η μητέρα του Βούλα αθώα για το φευγιό, δεν άφηνε...

Όνειρα στις φλόγες, του Αλέξανδρου Β. Σιδερίδη

Όνειρα στις φλόγες, του Αλέξανδρου Β. Σιδερίδη

Ο κύριος Αλέξανδρος Β. Σιδερίδης καταγράφει τις παράλληλες ζωές δύο οικογενειών που έζησαν στην Κωνσταντινούπολη και στη Σμύρνη από τα τέλη του 19ου ως τις αρχές του 20ού αιώνα. Τα μέλη, γονείς και παιδιά, ακολουθούν τον δικό τους δρόμο ώσπου οι καταστάσεις τα...

Οι κληρονόμοι της θυσίας, του Αλέξανδρου Δαμουλιάνου

Οι κληρονόμοι της θυσίας, του Αλέξανδρου Δαμουλιάνου

Το 1960 η Έλλη Λαύρη θα γίνει καλόγρια μετά τον θάνατο του αρραβωνιαστικού της σε τροχαίο, αργότερα όμως εξαφανίζεται. Τη δεκαετία του 1970 μια πυρκαγιά καταστρέφει ένα σπίτι. Το 2018 μια γυναίκα αγοράζει ένα εξοχικό για να μείνει με την οικογένειά της, μυστηριώδεις...

2 σχόλια

2 Σχόλια

  1. Βάσω Αποστολοπούλου

    “Κατά βάση ο έρωτας της Ιωάννας Γκανέτσα είναι ανώνυμος, και επιτρέπει με αυτή την ανωνυμία την ταύτιση του αναγνώστη, είτε από τη μία πλευρά είτε από την άλλη.”
    Κάτι ιδιαίτερα σημαντικό για τον αναγνώστη.
    Καλοτάξιδο, Ιωάννα μου!

    Απάντηση
  2. Έλενα Σαλιγκάρα

    Είναι ένα βιβλίο που έχω ευχαριστηθεί πολύ! Αληθινό και ταξιδιάρικο. Νομίζω πως η συγγραφέας καταφέρνει να σε παρασύρει να δεις τον εαυτό σου στις επιμέρους καταστάσεις!

    Απάντηση

Υποβολή σχολίου