Τζίνα Ψάρρη – «Αριστερό πέταγμα»

23.12.2019

σχόλια

ISBN: 978-960-642-007-8

σελ.: 384

σχήμα: 14×20,5 cm

τιμή:15,85€ με ΦΠΑ

(-10%): 14,27€ με ΦΠΑ

 

Σύμφωνα με τους ιερείς της αρχαίας Ρώμης, το πέταγμα των πουλιών από τα αριστερά προς τα δεξιά ήταν κακός οιωνός.

Ένα αριστερό πέταγμα από την πρώτη κιόλας σελίδα, η ζωή της Χριστίνας. Ομολογεί στην κόρη της τον φόνο που διέπραξε και αφήνει στα χέρια της τη συνέχεια της ζωής τους, την αποκάλυψη ή όχι του τέλειου εγκλήματος. Ιστός αράχνης τα γεγονότα που διηγείται, αιχμαλωτίζουν μέσα τους έναν ποταμό αλήθειες, μια θάλασσα ενόχους.

Με λέξεις-λεπίδες, κατακρεουργεί τα ίδια της τα συναισθήματα αλλά και όλων εκείνων των ανθρώπων που έπαιξαν σημαντικό ρόλο στην αναπόδραστη δολοφονία την ανεξιχνίαστη, παραδεχόμενη πως, αν και πάσχει από εκ γενετής προσήλωση, κατάφερε να δραπετεύσει ακριβώς τη στιγμή που η μοιραία αρρώστια θα σκότωνε την ίδια.

Η συγκλονιστική συνέχεια του πρώτου βιβλίου της συγγραφέως «Μέχρι το πέμπτο σκαλοπάτι», στην οποία ο καθένας θα αναγνωρίσει κομμάτια της ψυχής του. Γιατί, όπως η κεντρική ηρωίδα αναφέρει, «στην αλλοπρόσαλλη πορεία του καθενός από τους πρωταγωνιστές της ιστορίας, ρίχτηκε μια ζαριά από έναν θεό χωρίς όνομα, ο οποίος μάλλον ήθελε να διασκεδάσει την ανία του».

Με γραφή λυρικά ερωτική και ταυτόχρονα σκοτεινά οργισμένη, διαβάζεται σαν αστυνομικό μυθιστόρημα ενώ δεν είναι, αναζητώντας τον νεκρό και όχι τον δολοφόνο.

Ένα μικρό απόσπασμα από το β΄ αυτάκι του βιβλίου

«Αλήθεια μεγάλη είναι, το τραύμα δεν εξαφανίζεται αν το αγνοείς. Σαν οχιά στέκεται ασάλευτο στη σκιά, περιμένοντας την ευκαιρία να επιτεθεί. Μια αρχέγονη δικαιοσύνη ήταν αυτό που με καλούσε συνεχώς. Όσο δεν απαντούσα, τόσο εκείνη επέμενε. Δήθεν ζωή, μολυσματική ανειλικρίνεια, συμφέρον, αξίες ξεχασμένες. Άνθρωποι σερπαντίνες που πετάνε μακριά σαν χαρταετοί, μόλις περάσουν οι μέρες του γλεντιού. Η οργή καταβρόχθιζε με μικρές μπουκιές όση ζωή είχαμε προλάβει να ζήσουμε μαζί. Η οικειότητα, η αγάπη, η συνήθεια έστω, απογοητεύτηκαν κι άρχισαν να δακρύζουν καθημερινά. Η εναλλαγή από την Κόλαση στον Παράδεισο έγινε η αναπόσπαστη συνήθεια της δικής μας καθημερινότητας. Κερδισμένη λήθη, ηττημένη συνείδηση. Δεν ήμουν παρά μια ασήμαντη γυναίκα ανίκανη να μεγαλώσει και να ανεξαρτητοποιηθεί. Και τώρα, είχε έρθει η στιγμή να αναλάβω τις ευθύνες μου απέναντι στη ζωή. Και στον θάνατο».

Βιογραφικό σημείωμα

Η Τζίνα Ψάρρη γεννήθηκε στην Αθήνα και δεν την αποχωρίστηκε από τότε. Η επαναστατημένη εφηβεία της φοίτησε σε ελληνογαλλικό σχολείο καλογραιών. Αποφοίτησε από το Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο και δίδαξε κοντά είκοσι χρόνια γαλλικά και Ιστορία, ώσπου ν’ αποφασίσει να αφοσιωθώ αποκλειστικά στη συγγραφή.

Το 2016, το διήγημα «Πρωινό Αστέρι» κέρδισε το πρώτο βραβείο στον πανελλήνιο διαγωνισμό που κάθε χρόνο διοργανώνει η Πανελλήνια Ένωση Λογοτεχνών. Διηγήματα και ποιήματά μου έχουν κατά καιρούς δημοσιευθεί στα λογοτεχνικά περιοδικά (Fractal, Άνεμος magazine) καθώς και σε διάφορα blogs, όπως (Αλισάχνη και eikoneskailogos).

 

Εργογραφία:

«Μέχρι το πέμπτο σκαλοπάτι», μυθιστόρημα, Εκδόσεις Όστρια, 2015, εξαντλημένο.

«Οι κόρες της ανάγκης», μυθιστόρημα, Άνεμος Εκδοτική, 2018.

«Μέχρι το πέμπτο σκαλοπάτι», μυθιστόρημα, αναθεωρημένη επανέκδοση, Άνεμος Εκδοτική, 2019.

«Αριστερό πέταγμα», μυθιστόρημα, Άνεμος Εκδοτική, 2019.

Ακολουθήστε μας!

Κερδίστε το!

Οδηγός ιστοσελίδας

Αρχείο

Δείτε κι αυτά

Ανακοίνωση για το Καλλιτεχνικό Ημερολόγιο 2021

Ανακοίνωση για το Καλλιτεχνικό Ημερολόγιο 2021

Αγαπητοί φίλοι, Μετά την πρόσκληση που απευθύναμε για την αποστολή των συμμετοχών σας προκειμένου, όπως τα προηγούμενα χρόνια, να δημιουργήσουμε μαζί το Ημερολόγιο του 2021 λάβαμε εκατοντάδες συμμετοχές. Αρκετές από αυτές μας εξέπληξαν ευχάριστα για το υψηλό ποιοτικό...

Σπόρος είναι το όνομά μου, του Βαγγέλη Ηλιόπουλου

Σπόρος είναι το όνομά μου, του Βαγγέλη Ηλιόπουλου

Μια καμαρωτή σαύρα εμφανίζεται στο δάσος και κυκλοφορεί ελεύθερη κι ωραία, εν αντιθέσει με τις άλλες σαύρες που έτρεχαν βιαστικές και φοβισμένες. Αυτή η σαύρα γνώρισε τον έρωτα κι απέκτησε τον φιλομαθή και περίεργο Σπόρο που δε σταματάει να κάνει ερωτήσεις. Τα πάντα...

0 σχόλια

0 Σχόλια

Υποβολή σχολίου