14.03.2014

Παραλήρημα

Προσθέστε τον δικτυακό τόπο τοβιβλίο.net στην Google

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα της αναζήτησης

Άκουσέ με,

μην πεις τίποτα, μονάχα άκουσέ με,

άσε τα λόγια μου να ντύσουν τη σιωπή σου,

άσε τον ήχο τους ν’ αγγίξει την ψυχή σου

κι ανάμεσα στο γέλιο και στο δάκρυ

να φύγουμε για λίγο μακριά.

 

Άφησέ με να έρθω κοντά σου,

δείξε μου τον πιο σύντομο δρόμο,

μη μου στερήσεις αυτό το ταξίδι,

είναι ο μόνος λόγος που υπάρχω.

 

Άκουσέ με,

μην πεις τίποτα, μονάχα άκουσέ με.

Η καρδιά μου γονάτισε από ανείπωτο πόνο,

συρρικνώθηκε σε πληγή άλικη που επιμένει ν’ αντέχει

παλεύοντας να εδραιωθεί στο χώρο του άδειου κορμιού μου.

Αναρωτιέμαι που βρίσκει τη δύναμη.

Πάντα θα είσαι η δύναμή μου.

 

Θέσεις κενές σε κάθε γωνιά του σπιτιού μας,

στο τραπέζι, στον καναπέ, στο κρεβάτι,

στα γόνατά μου, στην αγκαλιά μου…

θέσεις κενές μαρτυρούν την απουσία σου,

θέσεις κενές δηλώνουν την παρουσία σου,

τις χωράω όλες με ευλάβεια στον κύκλο των χεριών μου

και πλέκω τα δάχτυλα σφιχτά για να μη δραπετεύσουν.

 

Άκουσέ με,

μην πεις τίποτα, μονάχα άκουσέ με.

Άφησέ με να φιλήσω τα βελούδινα χέρια σου,

να χαϊδέψω τα εβένινα μαλλιά σου,

να μεθύσω απ’ το άρωμα της νιότης σου,

να βυθιστώ στη λάμψη των ματιών σου,

άφησέ με να σου δείξω την αγάπη μου.

 

Δε φοβάμαι το θάνατο, ή καλύτερα τη ζωή μετά το θάνατο,

γιατί είναι γεγονός αμετάκλητο, χωρίς πισωγύρισμα,

τον ύπνο φοβάμαι, ή καλύτερα τις στιγμές μετά το ξύπνημα,

γιατί κάθε φορά που περνώ από μέσα τους

με χρεώνουν με ένα επιπλέον σημάδι.

Δε μετρώ άλλο πια τα σημάδια.

 

Άκουσέ με,

μην πεις τίποτα, μονάχα άκουσέ με.

Δώσε μου το βαρύ σιδερένιο κλειδί

για ν’ ανοίξω της ψυχής την αυλόπορτα

και δείξε μου το δρόμο

για το σπαραχτικό και λυτρωτικό αγκάλιασμα.

 

Τούτη η ώρα είναι η ευτυχία.

Λευκά περιστέρια στεφανώνουν το ουράνιο στερέωμα

και περβόλια ανθίζουν στις πετρωμένες καρδιές μας.

Τούτη η ώρα είναι η δικαίωση της ύπαρξής μου.

Τούτη την ώρα είμαστε μόνο εσύ κι εγώ.

 

γράφει η Ntina Dard

Ακολουθήστε μας

Ατέρμονο Ξεκίνημα

Ατέρμονο Ξεκίνημα

Κοιτώντας την κόλλα τη λευκή, σκέψεις πολλές έρχονται στο νου, μα πώς να ξεκινήσω τη γραφή; Όταν μόνο το όνομά σου μου έρχεται στο μυαλό και τα σταματά όλα – τη σκέψη τη βαθιά. Κι ύστερα, όλα σαν να ξεκινάνε ξανά· βάζεις φωτιά στο συναίσθημα, βάζεις φωτιά και στον...

Χαϊκού του λυκόφωτος

Χαϊκού του λυκόφωτος

Νύχτα που σβήνειμόνος με το φεγγάρισυλλογίζομαι Άλλη μια νύχταψίθυροι στο σκοτάδιπου δε γύρισες Το φεγγαρόφωςσε πορφυρό σεντόνιαργοπεθαίνει Πάχνη στα φύλλαη ελπίδα προσμένειτο φως του ήλιου   _ γράφει ο Βασίλειος...

Ακολουθήστε μας στο Google News

Διαβάστε κι αυτά

Χαϊκού του λυκόφωτος

Χαϊκού του λυκόφωτος

Νύχτα που σβήνειμόνος με το φεγγάρισυλλογίζομαι Άλλη μια νύχταψίθυροι στο σκοτάδιπου δε γύρισες Το φεγγαρόφωςσε πορφυρό σεντόνιαργοπεθαίνει Πάχνη στα φύλλαη ελπίδα προσμένειτο φως του ήλιου   _ γράφει ο Βασίλειος...

Πατρίδα του ήλιου

Πατρίδα του ήλιου

Γλώσσα, κουλτούρα, λευτεριά, γνώση, στοργή και φρονιμάδα… Ψαλμοί, παιάνες, ξαστεριά, φόρος τιμής για ‘σε Ελλάδα! Ποτάμια αίμα μυθικό, στης ιστορίας σου τη στράτα,  κι ούτε ένα ψήγμα δανεικό, στ’ άψογα χρόνια, τα φευγάτα. Σε μια εξάστιχη στροφή, πλέξε στεφάνια...

Υποδύομαι τον εαυτό μου

Υποδύομαι τον εαυτό μου

Αχάραγα ξυπνώ και βάζω τη στολή μου,χαμόγελο πικρό και ένα γκρι κουστούμι,κάθομαι με τον καφέ και βλέπω απ’ την αυλήνα χάνεται η ζωή μου σ’ ένα τηλεπαιχνίδι. Και λέω «είμαι καλά», μα δεν το εννοώ,μαθαίνω να σωπαίνω πριν καν ερωτηθώ,να δίνω την απάντηση που πρέπει να...

4 σχόλια

4 Σχόλια

  1. Β. Δημητρόπουλος

    ”τον ύπνο φοβάμαι, ή καλύτερα τις στιγμές μετά το ξύπνημα” …όμορφη σκέψη!

    Απάντηση
  2. Μαργαρίτα Αρβανίτη

    Ψυχαναγκαστικό ακούγεται το ερωτικό κάλεσμα με την επανάληψη του …άκουσέμε…άκουσε με…μια επανάληψη στην οποία οδηγεί ο πόνος του ανεκπλήρωτου έρωτα μπροστά στην επιθυμία της ολοκλήρωσης του! Ταυτίζεται ο έρωτας αυτός με την πληρότητα και την ευτυχία της ζωής! Πολλά τα δυνατά επιχειρήματα που ακούγονται προκειμένου να έρθει η στιγμή της ολοκλήρωσης,….” ούτη η ώρα είναι η δικαίωση της ύπαρξής μου.Τούτη την ώρα είμαστε μόνο εσύ κι εγώ.” Ενα δυνατό ερωτικό ποιήμα! Μπράβο Ντίνα!

    Απάντηση
    • Ntina Dard

      Κυρία Αρβανίτη σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια.Πρόκειται για ένα σπαραχτικό κάλεσμα που έγραψα με πόνο ψυχής και αφορά στην απώλεια ενός πολύτιμου κομματιού της ζωής μου.

      Απάντηση

Υποβάλετε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *